Вертоліт Eurocopter 135 або Ec135 один з найбільш застосовуваних і популярних вертольотів в Європі поряд з давно відомими гелікоптерами Robinson. На відміну від Робінсона, що використовується найчастіше як навчальний, особистий транспорт або менш часто для комерційних польотів, Єврокоптер 135 завдяки своїм технічним особливостям і якостям отримав ширше застосування в Європейських країнах. Дізнаємося скільки насправді років тому почалася історія цієї дивовижної машини. Про це ми поговоримо нашій невеликій статті.

Для початку трохи історії. Розробка вертольота велася з далекого 1980 року. Розробникам знадобилося 8 років, щоб перший прототип здійснив свій політ і 6 років, щоб у 1994-му році до серійної моделі піднялася в небо. Провівши всі необхідні випробування, 1996 року вертоліт надійшов у серійне виробництво і на сьогоднішній день випущено понад 700 машин. Базовою моделлю для 135-го послужив вертоліт MBB Bo 108, в силуеті якого чітко простежуються риси 135-ої машини і прийшов на заміну застарілого ВО 105.

Звернемо увагу на основні технічні характеристики вертольота. Насамперед двигун. Що відрізняє нашу модель від, наприклад вертольота подібного класу, Bell 505 JRX, а те, що вертоліт Eurocopter 135 оснащений двома двигунами, що дає йому багато переваг у швидкості, дальності, потужності, скоропідйомності і тд. Вертоліт випускається з двигунами двох версій: 2 × турбувальних Turbomeca Arrius 2B2 потужністю 606 кінських сил і 2 × турбувальних Pratt & Whitney Canada PW206B2 потужністю 621 кінська сила, що в середньому 1200 сил проти 557 у. у.

Вертоліт розвиває крейсерську швидкість 240 км/год, в базовій версії здатний подолати до 650 км і може перебувати в повітрі до 3.5 годин.

Модифікація салону розрахована на 1-2 пілоти та 5-6 пасажирських місць. Вертоліт досить легко можна переобладнати в санітарний (медичний), він оснащений заднім люком, що дає можливість легко та безперешкодно переобладнати його під ноші. Чотири несучі лопаті та система зниження вібрацій від несучого гвинта ARIS (Anti Resonance Isolation System) дозволила гелікоптеру знайти найширше застосування для медичних польотів. Гелікоптер обладнаний фенестроном, що дозволяє йому не перевищувати норми по шумах і тим самим дає можливість бути використаним у містах у різний час доби.

Широке застосування гелікоптер отримав на гірськолижних курортах, у всіляких рятувальних підрозділах, у поліції, застосовується для робіт на морських газових та нафтовидобувних платформах, для корабельної транспортної авіації. Маючи потужний двигун та здатність швидко набирати висоту, вертоліт отримав широке застосування та затребуваність у складних кліматичних, несприятливих умовах, в умовах жорсткої експлуатації та важкодоступних місцях для польотів. Вертоліт обладнаний лазерною системою попередження про перешкоди Hellas, що дозволять маневрувати в обмеженому просторі та в умовах поганої видимості.

Гідравлічна система та електросистема мають подвійне резервування, що робить гелікоптер фактично безвідмовним. Гелікоптер може виконувати польоти по IFR завдяки пілотажно-навігаційному устаткуванню та можливості застосування метеорологічної РЛС, що вкрай важливо в екстремальних умовах, коли вплив метеоумов необхідно мінімізувати. Всі ці якості роблять гелікоптер максимально безпечним.

У 2014 році Eurocopter був перейменований в Airbus Group, тобто тепер гелікоптери Eurocopter називаються Airbus. Ці зміни торкнулися і нашого вертольота, в ході ребрендингу отримав назву H135. З того часу гелікоптер отримав своє застосування в бізнес авіації, в підрозділі Airbus corporate helicopter, як корпоративних гелікоптер для ділової авіації у світі. Завдяки своїм характеристикам став затребуваний під комерційні польоти, для особистого використання як вертоліт бізнес класу. Airbus H135 використовується для чартерних VIP польотів, оснащений дизайнерськими салоном та шкіряними вентильованими кріслами, тонованим склом для пасажирських дверей, кондиціонером.

Перед вертольотом щодня стоять все нові й нові завдання та перешкоди, йому доводиться долати відстані, злітати та сідати, нести користь і щохвилини летіти на допомогу.

11 СЕРПЕНЬ 2020

  1. Головна
  2. Блог
  3. Вертоліт Eurocopter 135

Нічого не знайдено.

Меню