Airbus H145 (Eurocopter 145) багатоцільовий гелікоптер, розроблений французько-німецькою компанією Eurocopter, також позначається H145 в лінійці Airbus Corporate Helicopters. Як ми вже писали в попередніх статтях, цей гелікоптер є старшим братом гелікоптера Eurocopter 135, завоював своє місце, став затребуваним і популярним в авіації Європейських країн та світу. Випускається вертоліт із 2000 року. На 2020 рік таких гелікоптерів випущено понад 1000, тоді як Ec135 в районі 700 машин. Ec145 увібрав у себе більшість якостей та характеристик свого попередника, багатоцільового вертольота BK117, хоча більше асоціюється зі 135-ою моделлю.

За своїми розмірами H145 (EC145) мало відрізняється від H135 (EC135), але є значні відмінності в льотно-технічних характеристиках. 145-й оснащений 2 x турбувальними двигунами Turbomeca Arriel 1E2, потужністю 2 x 738 к.с., що на 230 – 264 кінських сили більше, ніж у 135-му. При тому, що Ec145 важчий на 300 кг, вага порожнього становить 1 790 кг, але він значно виграє в скоропідйомності. Єврокоптер 145 набирає 16,3 м/с порівняно з 7,6 м/с для 135. Крейсерська швидкість вертоліт дорівнює 256 км/год. Дальність польоту до 705 км. Максимальний час політ 3:55.

При стандартному компонуванні салону кількість крісел 6, але для більшої місткості салон можна модифікувати у версію до 10 крісел. Вертоліт випускається у кількох версіях, залежно від призначення.

Так як гелікоптер багатофункціональний і багатозадачний, він широко застосовується в авіації в медичній версії. Важливим фактором тут є однорівнева підлога, зсувні бічні двері та задні двостулкові двері, що дозволяє максимально використовувати весь простір вертольота, встановлювати медичне обладнання. Більше того, вертоліт здатний вмістити 2 ноші на колесах і 3-4 особи медичного персоналу. Його технічні характеристики дозволяють йому літати в межах міста, завдяки фенестрону він летить досить тихо і з меншими впливами вібрацій. Потужний двигун дозволяє зависати в будь-яких складних метеоумовах, при сильному вітрі, здатний приземлитися на дах висотної будівлі без особливих проблем. Гелікоптер дуже стабільний і слухняний, а найголовніше безпечний.

Перші моделі вертольота випускалися з хвостовим гвинтом, але пізніше вертоліт серії H145 був модернізований у версію з фенестроном, було встановлено інноваційний навігаційний комплекс Helionix, чотирьох осьовий автопілот, отримав ряд доробок та оновлень, у тому числі це торкнулося редукторів несучого та хвостового вин.

Helionix – інноваційний комплекс авіоніки, розроблений компанією Airbus спеціально для вертольотів, включає високоточні системи попередження та контролю, навігаційні та локаційні системи. Під управлінням такої авіоніки досягається висока точність та стабільність польоту, забезпечується захист від виходу за межі режимів польоту, здатність зробити автоматизований зліт вертольота, захід на посадку із зависанням.

Також вертоліт використовується, як поліцейський, транспортний, під час гасіння пожеж та інших рятувальних операціях. На сьогоднішній день гелікоптер комплектується широким спектром додаткового обладнання, можуть бути встановлені прожектори на фюзеляж, лебідка, рятувальні троси на кожен борт. Також є можливість встановлення інфрачервоних, денних та оптичних цифрових камер з можливістю керування зсередини вертольота оператором. Можуть бути додані будь-які додаткові платформи та установки.

Компанія приділяє достатню увагу додатковому устаткуванню для вдосконалення своєї машини. Крім того, встановлено трансмітер аварійного позиціонування. Гелікоптер себе комфортно почуває над водним простором, що дозволяє здійснювати польоти на різні бурові платформи, здійснювати посадку на морські судна і таке інше. Під час використання, як поліцейський вертоліт, 145-й здатний доставити групу спеціально реагування з 9 осіб при повному екіпіруванні.

Версія H145 Airbus Corporate Helicopters застосовується для приватних та комерційних польотів. Дизайн кабіни Stylence від Mercedes Benz здатна задовольнити найвибагливішого пасажира. Шкіряний салон, дерев’яні вставки та авторське підсвічування салону підтримує сприятливу атмосферу комфорту протягом усього польоту

Чому ми так уважно поставилися до цього вертольоту в нашій статті? Все дуже просто, для нашої країни вертоліт Н145 призначений для Управління поліції на воді та Національної поліції, Національної гвардії, а також для ДСНС України. Україна уклала договір на постачання 55 машин у 2018 році з компанією Airbus, з них у тому числі 10 нових вертольотів H145 D3 з 5-ма лопатями, на 3 з яких буде встановлений медичний комплект EMS. Щонайменше 2 вертольоти версії D2 вже на території нашої країни виконують свої завдання.

Контракт укладено на суму 551 мільйон євро. Крім самих гелікоптерів, в комплекті додаються запасні частини, додаткове обладнання, спеціальні інструменти для гелікоптерів, а також обслуговування, проходження тренажерів та навчання технічного персоналу.

На авіаційній виставці Heli-Expo 2019 вертоліт був представлений у модернізованій версії H145 з п’ятилопатевим основним несучим гвинтом, таким чином вертоліт став ще більш керованим, стабільним і здатним збільшити вантажопідйомність. Вертоліт постійно доопрацьовується, модернізується та вдосконалюється.

Як каже сам виробник – це гнучка кабіна вертольота, її можна адаптувати під будь-яке призначення. Суто на нашу думку, Eurocopter напевно лідирує, як найзручніший і найконструктивніший вертоліт, здатний перевтілюватися.

  1. Головна
  2. Блог
  3. Вертоліт Airbus 145

Нічого не знайдено.

Меню